This project has moved. For the latest updates, please go here.

Diablo 3 ps4

Topics: General
Aug 4, 2014 at 9:01 PM
anyone know if your edited items will carry over when you transfer your save file from ps3 to ps4?
Aug 7, 2014 at 5:59 PM
Jan 26, 2015 at 3:42 PM
Hi

I will try to make my first humble contribution, as I am only begining modding, but here it goes:
CKY gave me the hint that some items are not supported on ps3, so the best thing is for you to:

1 put all the gear on the characters,(not on the stash nor on the default character)
2 open the game on PS3
3 Export the game to PS4 without playing on the main menu

If you put something not supported on the stashes or default character or if you play the game on ps3 ,the game will delete all not recognized items.
Jan 28, 2015 at 2:51 PM
Muchas gracias por el aporte pero cada actualizacion va de peor en peor,parece que todo va deriguido ala ps4 se olvidaron de laps3 ,ahora lo que mas me molestas es la desaparecion de los nombres en AffixList donde me pase mas de una semana a traducir todo en español,perdi todo el trabajo hecho,hay alguna solucion?
Jan 28, 2015 at 2:57 PM
Las descripciones desaparecerán porque hay una nueva versión del editor de Saves. Tienes de actualizar lo software
Coordinator
Jan 28, 2015 at 4:06 PM
Edited Jan 28, 2015 at 4:07 PM
Much thanks for your considerations for translation into Spanish if I had known in what part of the process to do so would have created a language pack so you can work with ..
What dialect of Spanish that is working with him?
And by the way , if you do not send back to me I can not update what you have done ..

Mucho gracias por sus consideraciones para la traducción al español si hubiera sabido en qué parte del proceso para hacerlo habría creado un paquete de idioma para que pueda trabajar con ..
¿Qué dialecto del español que es trabajar con él?
Y por cierto , si usted no envía de nuevo a mí no puedo actualizar lo que has hecho
Coordinator
Jan 28, 2015 at 4:08 PM
I hate Google translator
Jan 28, 2015 at 4:12 PM
Lol
Coordinator
Jan 28, 2015 at 4:19 PM
Edited Jan 28, 2015 at 4:20 PM
Dose it get my point across if he had said something I would have gotten the regional dialect from him and set up a package he could translate to his hearts content..
How fare off is es-ES es-PT es-MX es-CU in Written Form.
Jan 28, 2015 at 4:24 PM
ES - PT is quite distinct although we have some similar words

CU is...?
Coordinator
Jan 28, 2015 at 4:27 PM
Never mind PT is not in the ES ISO that's why its by its self
Coordinator
Jan 28, 2015 at 4:29 PM
http://www.lingoes.net/en/translator/langcode.htm this don't list it but its cubian
Jan 29, 2015 at 6:56 AM
La traduccion es facil de hacer ,solo podia traducir el AffixList en la antepenultima version ahora ya no me deja y no enregistra la traduccion,segundo yo descarge la ultima versión del editor y es hay donde pierdo todo; cofre vacio ;actos bloqueados ,porfavor decirme si necesito algo mas que el editor para areglar esto ,pobres item los mios .hay objetos aue los duplique mil veces para conseguir mayor valor y todo desaparecio del cofre; si alguien me agrerar en ps3 es Aixum, gracias por la ayuda,ahhhh oye Cky no se si usted es diablo o angel pero enorabuena por todo el trabajo hecho ;llevo mas de 1 año con su pograma y su trabajo es impresionante es top.
Jan 29, 2015 at 6:58 AM
YO lo traduzco al español de España
Coordinator
Jan 29, 2015 at 7:44 AM
That's no Spanglish I have ever read but I think he just called me an evil bastard....

I have no idea whats up with the stash..

Always make backups..

ES-SP this is going to get interesting..

As soon as I have a few moments I will setup ES-SP for translation..

In the meantime the affixlist and gbidlist will not overwrite but will need to be renamed..
Jan 29, 2015 at 8:53 AM
Cry espero que comprenda que quise decir que usted es buenisimo en esto y lo felicito y espero que continue ya que sin su trabajo no somos nada .QUE hago para que no desaparezcan las cosas del cofre
Coordinator
Jan 29, 2015 at 9:34 AM
Entendí y le doy las gracias por decir que yo estaba bromeando que cuando me llama el hombre malo del diablo .. No sé por qué su pecho no es el ahorro y está vacía.